AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  GroupesGroupes  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  

Partagez

I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage

Kaya Scodelario
Kaya Scodelario
☆ crazy administrator
I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Source
☆ in hollywood since : 05/10/2015
☆ interviews : 18433 ☆ crédits : chrysalis.

I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Empty
MessageSujet: I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?   I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? EmptyMer 4 Sep - 23:14

I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Tenor
Revenir en haut Aller en bas

Jimin Park
Jimin Park
☆ private planes
Uc
☆ in hollywood since : 21/10/2018
☆ interviews : 472 ☆ crédits : Tumblr

I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Empty
MessageSujet: Re: I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?   I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? EmptyJeu 5 Sep - 22:23

Je veux un lien.....Je suis certaines que cela va être drôle

Kaya Scodelario
Kaya Scodelario
☆ crazy administrator
I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Source
☆ in hollywood since : 05/10/2015
☆ interviews : 18433 ☆ crédits : chrysalis.

MessageSujet: Re: I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?   I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? EmptyVen 6 Sep - 15:30

@jimin park
avec plaisir :hihi:
mulan c'est mon dessin animé préféré en plus :omg:
qu'est-ce qu'on s'fait? j'les vois bien se battre gentiment de temps en temps et mulan lui fout toujours la pâté, mais kuzco serait en mode 'je t'ai laissé gagné parce que t'es une fille ok' :moustache:

Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?   I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I? Empty

I'm the Emperor, and as such, I'm born with an innate sense of direction. Okay, where am I?
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1